Kategorie:

Branża IT – czy Koronawirus mocną ją dotknął?

Avatar
Opublikowane przez admin

Jako przykłady tego wzrostu koronawirusa (Covid-19) na całym świecie, Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) i władze biorą udział w wojnie informacyjnej mającej na celu zwalczanie rozprzestrzeniania się tego wirusa. Gdzie indziej producenci – na ogół jako pierwsi reagują i uczestniczą w tematach wartych opublikowania – kierowali się jasno, niezależnie od oczywistych bodźców związanych z dobrem społecznym (i możliwymi środkami pieniężnymi).

Biorąc pod uwagę, że pierwsze przypadki tego wirusa zostały odkryte w chińskim stanie Wuhan 31 grudnia, przypadki producentów wykorzystujących swoje reklamy do udostępniania przydatnych danych były nieliczne. Nawet ludzie z branży turystycznej i zdrowotnej, którzy doświadczyli swoich rozwiązań bezpośrednio dotkniętych epidemią, unikali bezpośredniego zajęcia się tą sprawą.

Plakaty promujące tę inicjatywę w sklepach w Wielkiej Brytanii nie wspominają o tym wirusie, a raczej stanowią kontekstową podpowiedź dla niektórych ludzi walczących o czystość.

W oświadczeniu firma stwierdziła: „Ponieważ jesteśmy powszechnie nazywani„ tym sklepem z mydłami ”, od piątku 28 lutego wykorzystujemy nasze witryny sklepowe do promowania wytycznych dotyczących mycia rąk zgodnie z NHS w Wielkiej Brytanii wraz z innymi instytucjami zdrowia publicznego organizacje na całym świecie ”- podała firma w oświadczeniu.

„Zimowe miesiące to zawsze chwila, kiedy problemy z higieną rąk mijają, ponieważ kaszel i przeziębienie mijają, ale obecna sytuacja wraz z rozprzestrzenianiem się tego nowego koronawirusa sugeruje, że ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby ludzie często myli ręce i przestrzegali najlepszych praktyk.

  • „Ważne jest również, aby ludzie rozumieli pełną, skuteczną rutynę mycia zalecaną przez władze ds. Zdrowia w celu zwiększenia eliminacji zarazków”
  • „Najłatwiejszą rzeczą, jaką możesz zrobić, aby uniknąć wirusa, byłoby regularne mycie rąk” – wyjaśnił.
  • „Więc mówimy, że ludzie mogą zejść z drogi i umyć ręce w naszej lokalizacji. Mamy tony mydła i dużo ciepłej wody”.

Ta mądrość najprawdopodobniej przyciągnie klientów do sklepów, ponieważ koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, a najnowszy wystawia szyję w sposób, jaki ma niewielu. Sprawdziło się także Algov. Marki „nie mają pewności”, w jaki sposób mogą pomóc Owen Lee, dyrektor kreatywny FCB Inferno, informuje The Drum, rozmawia z nim i dowiaduje się o markach, które chcą pomóc, ale nie są pewni, czy i jak mogą.

Marki martwią się, że chcą coś zyskać na tej katastrofie. Rozmowy toczyły się w kilku organizacjach zajmujących się obsługą klientów i usługami, jednak muszą one mieć całkowitą pewność, że pomagają ludziom nie tylko zarabiać na tym, czy też być postrzeganym jako źródło dochodów. to”

Według Lee, każdy producent myślący o powiązaniu się z ogólnym stanem zagrożenia zdrowia będzie musiał najpierw zapytać, czy ma z nim „prawdziwy związek” i czy ma aktywną rolę do odegrania w pomaganiu.

„Reklamodawcy będą również musieli uważać, aby nie robić niczego, co byłoby sprzeczne z informacjami rządowymi. Ludzie są zdezorientowani co do tego, jak powinni się zachowywać, więc marki będą musiały uważać, aby nie pogłębiać zamieszania”

Jest to w większości niezbadana kraina. Podczas gdy Lee przedstawia przypadki firm pomagających w kampanii propagandowej II wojny światowej (takich jak Coca-Cola), waha się przed wyczarowaniem jakichkolwiek korzystnych przykładów dotyczących rozprzestrzeniania się choroby.

Koszty maski na twarz i ceny pomocy zdrowotnej są podnoszone, aby wykorzystać wymagania. W międzyczasie specjaliści od zdrowia ostrzegają, że moc masek jest przesadzona w najlepszych, aw najgorszym przyspieszają rozprzestrzenianie się. W międzyczasie sprzedawcy detaliczni doświadczyli własnych wzlotów i upadków.

Ta nowa potrzeba jest prezentem dla sprzedawców detalicznych – jeśli są miejscem do uzupełnienia zapasów, a po drugie, jeśli są ludzie nadal gotowi zaryzykować podróż na główną drogę. W Wielkiej Brytanii apteka Boots przeprowadziła niedawno z mydła do rąk. Sekcja witryny tego farmaceuty wyjaśnia, jak zminimalizować podatność na tę chorobę, i istnieje subtelne wezwanie do podjęcia działań w celu przechowywania tam mydeł antybakteryjnych.

Zmieniła się również reklama internetowa. Obecnie wiele osób stawia na SEO. W Google producenci nie mogą teraz kupować słów kluczowych w drażliwych sytuacjach, takich jak choroba. W związku z tym na razie nie ma zachęcających wyników wyszukiwania, które pojawiają się na szczycie najważniejszych usług informacyjnych dotyczących koronawirusa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *